menu22

Πλιγούρι

Tο πλιγούρι είναι ένα δημητριακό πλούσιο σε φυτικές ίνες και σύνθετους υδατάνθρακες. Mπορείτε να αντικαταστήσετε με αυτό το αποφλοιωμένο ρύζι και τα μακαρόνια, ιδιαίτερα αν θέλετε να χάσετε βάρος. Σε σχέση με άλλα δημητριακά, έχει χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη, που σημαίνει ότι μετά την κατανάλωσή του ανεβάζει τη γλυκόζη του αίματος πολύ πιο ήπια, με αποτέλεσμα να θεωρείται άριστη πηγή υδατανθράκων για διαβητικούς. Δοκιμάστε τις τέσσερις συνταγές που ακολουθούν και θα ξετρελαθείτε με φανταστική τους γεύση.



 ¤ ¤ ¤ ¤
 
 ¤ ¤ ¤ ¤
 ¤ ¤ ¤ ¤

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου